lørdag den 7. december 2013

Madplanen uge 50

Jeg er blevet rigtig glad for mine madplaner! Jeg nyder at have styr på det - hold da lige op, hvor noget af stressen lige forsvandt!

Men hvad synes du, min kære læser, egentlig om dem? Jeres mening betyder rigtig meget, så endelig skriv til mig, hvis I har noget på hjertet!

Ugens madplan:
  • Det bliver en masse hyggeretter - fordi det er der behov for lige nu!
  • Kravet er at maden serveres hver dag (eller i det mindste i hverdagen - undtagen onsdag, hvor det er 17.30), da Sputnikken har droppet middagsluren (det betyder vi nu kan lægge ham mellem 18 og 19 i stedet for - som de sidste fire uger optil - kl. 23... Hvilket er meget sent, når han normalt sover senest kl. 20 og har gjort det altid!). Så kl. 17 spiser vi - og har jeg først fri kl. 16.30 - ja, så er det bare med at komme i gang og så må det altså ikke tage særligt lang tid at lave!



Mandag
Brændende kærlighed! Som jeg lærte at lave det i folkeskolen! (aka den sunde udgave!!)
Tirsdag
Amerikansk suppe - fordi vi kan!
Onsdag
Hr. X´s dag! (Har ingen anelse!)
Torsdag
Tarteletter med høns i asparges - det er ikke længe siden vi fik det sidst, men det bliver en meget lang dag for hele familien!
Fredag
Sputnikken og jeg er alene hjemme, så der skal hygges med julefilm og ...! Ja, Sputnikken skal med ud og handle (elsker han) og så skal vi sammen finde på noget!
Lørdag
Hr. X var til julefrokost fredag, så jeg tror en god burger med bacon vil være helt perfekt!
Søndag
3. advent! Jeg tror, at vi har en kalkunlår, som vil elske at blive pakket ind i bacon og så blive langtidsstegt på en bund af grøntsager - som så kan give en fantastisk sovs til de kogte kartofler og grøntsager!

Værsgo! Ugens madplan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...