søndag den 1. december 2013

Madplanen uge 49

Glædelig 1. advent og glædelig december!!!

Åhhhh, det har været en uge, som slet ikke er gået efter planen! Der har været fantastiske overraskelse, frustrerende skuffelser og så har ugen været fyldt med arbejde! Det er hårdt, så hårdt, men hold fast, hvor det minder mig om at jeg bare elsker at undervise!

Alt det betyde dog, at der har været flere køreture midt i den normale aftensmadstid - og derfor har vi haft meget svært ved at følge madplanen! Vi har dog fået en lækker og sprød flæskesteg med den lækreste brune sovs og de lækre hakkebøffer fik vi skam også - og Sputnikken var vild med maden! Han spurgte blandt andet efter flere bløde løg!

Denne uges plan får derfor nogle gentagelser, for jeg føler mig nu lidt snydt for en god chili con carne og en lækker varm tomatsovs!


Mandag
Chili con carne med nachos - fordi det er hyggeligt!
Tirsdag
Risengrød - fordi vi får børnebesøg!
Onsdag
Hr. X´s dag - og han har endnu ikke bestemt sig for, hvad der skal laves, men jeg tror det bliver noget med oksekød og ris!
Torsdag
Tomatsuppe med nudler og kødboller!
Fredag
Grydesteg! Har aldrig lavet det før - men nu skal det prøves!
Lørdag
Jeg er lidt usikker på, hvad vi skal have - udover at kødet skal være fra boksen! Jeg tænker dog, at det må være på tide med en lille fugl og jeg mener vi har en enkel kylling tilbage i fryseren!
Søndag
2. advent! Noget helt simpelt! Så jeg tror vi skal have en lækker hjemmelavet koldhævet pizza!

Værsgo! Ugens madplan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...