søndag den 19. januar 2014

Madplan uge 4!

Tænk engang - vi skal allerede i gang med årets fjerde uge! Det er da helt vildt!

Nå, men ellers går det rigtig godt - bortset fra at det er ret så svært at få tid til at løbe og så kæmper jeg med de vildeste hovedpiner - har aldrig haft så ondt i mit hoved og kan simpelthen ikke regne ud, hvorfor det bliver ved med at gøre ondt!

Det resulterede bl.a. i at vi ikke fik den indiske kylling i fredags alligevel... Derfor skal vi have det på fredag! - Og nu har Hr. X set et billede af det, så nu glæder han sig også!

Vi har forresten lavet nogle små ændringer! Før købte jeg altid ind mandag - og kun mandag! Nu er det i stedet blevet til mandag OG fredag! På den måde får vi en hel del mere friske grøntsager - og så startede det egentlig, fordi vi et par gange havde lyst til en god bøf om fredagen... Så nu er det mandag og fredag - og det passer egentlig også bare rigtig godt til mit minikøleskab og mit minikøkken!

Mandag
Amerikansk suppe! Det er så længe siden og den er altså lækker!
Tirsdag
Kylling stegt i ovnen - præcist hvordan ved jeg ikke helt endnu!
Onsdag
Hr. X´s dag! - eller Clubsandwich med resterne fra i går! 
Torsdag
Lasagne! En rigtig simrelasagne!
Fredag
En god bøf! Det tror jeg vi vil nyde - og ellers er fredag lidt en "Hmmmm hvad vi sådan rigtig lyst til?"-dag.
Lørdag
Indisk kylling fra Vores Børn!
Søndag
Toast til drengene og Old school toast til mig! - og så en masse grøntsagsstænger og ærter - måske med lidt dip!



Værsgo! Ugens madplan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...