lørdag den 7. februar 2015

I den kommende tid - tanker om bloggen...

Glædelig vinterferie! Herhjemme kommer den MEGET belejligt - og er meget tiltrængt! Det gør også at jeg har fået tid til at kigge på min blog. På trods af at jeg ikke får skrevet meget er den ofte i mine tanker og jeg vil forsøge at gøre mere ved den! Faktisk havde jeg et indlæg klar i tankerne - og hvad sker der? Jo, lige pludselig går det op for mig at ALLE billederne er væk! (Jeg havde godt set, at de opskrifter jeg skulle bruge ligesom manglede billeder, men jeg havde ikke lige tænkt mere over det!)

SÅÅÅÅ lige nu... Ja... Lige nu bruger jeg altså først tid på at sætte billeder ind på bloggen igen! De mangler altså! ;)

Og resten af tankerne? Jo... De kommer! Bare vent!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...