søndag den 11. maj 2014

Madplan uge 20!

GLÆDELIG MORS DAG! Jeg har nydt dagen i store drag - med forkælelse af mine hankøn, med en masse forkælelse til min egen mor og svigermor - does it get any better? NOPE!

- og jeg er tilbage! Håber jeg... meget... For jeg savner virkelig at skrive herinde! I dag kommer der en madplan - for det er savnet... Især herhjemme! Vi har nemlig ikke kørt med madplan siden sidst I kunne finde en herinde - og det betyder en masse BLA-mad - tenderende til kedelig mad og overskuddet har været meget lille!

Jeg har dog haft en FANTASTISK april! Jeg havde en fantastisk fødselsdag med 22-23 grader - her i Danmark! WUHU! - og det var en dag fyldt med de dejligste mennesker, herunder en søn, som hele dagen sang fødselsdagssange for mig! (både de kendte - men så sandelig også en masse, som jeg i alt fald ikke kendte...! Har du nogensinde hørt Fødselsdagssang på "Hjulene på bussen drejer rundt"?? I have!)

En anden ting: Jeg har rent faktisk gennemført IForm-løbet 2014! 5 km! I DID IT! - og ja, der er sikkert en masse der kan gøre det bedre og hurtigere end mig, men med en skade i begge ben og generelt ja.. MIG... så er det fedt at have gennemført blandt de første 1000 den dag! (målet var at være blandt den første halvdel og det gjorde vi!) - og det var en skøn dag!!

Her er ugens madplan:

Mandag
Skolehjem-samtaler - de sidste... Så det bliver noget lækkert "Sidde i sofaen"-mad (sent hjemme....efter 13 timers arbejdsdag...) Så jeg tænker Old school toast til mig og normale toast til mand og søn!
Tirsdag
Bom bom bom! Nej, vi skal ikke have slik, men jeg har været meget i tvivl om hvad vi skulle have! Jeg tror, at det bliver risotto med tørstegt kylling!

Onsdag
Skinkesteg - langtidsstegt i en masse skønne grøntsager - med en eller anden form for kartoffel og sovs.... - fordi vi kan... og det er så overdrevet at gøre på en onsdag!

Torsdag
Sandwich eller burger med rester fra onsdag - og så selvfølgelig varme hveder til aftenskaffe! - med smeltet smør... UHMMM!
Fredag
Medmindre Hr. X har en ide vil jeg lave en super simrekødsovs med pasta! Den skal laves med min søn og vi skal råhygge!

Lørdag
Sunday Roast - det Coco har lavet ser simpelthen så lækkert ud! Dog har jeg ikke lige en roastbeef, så medmindre jeg finder det på tilbud må det blive en andet steg! - Men det der skal altså prøves! (den har været på før, men der fik vi ikke prøvet det!)

Søndag
Brasset kartofler med spejlæg og toastbrød! – Vi nåede det ikke i sidste uge og jeg har en ide, som skal prøves af med de toastbrød! (den har været på før, men der fik vi ikke prøvet det!)



Værsgo! Ugens madplan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...