mandag den 27. maj 2013

Børn, Give aways, Bobles og hyggelige blogs!

Når man bliver mor... Bliver man ramt af den her alt overskyggende kærlighed... - og man bliver ramt af en ny interesse! For mig har det blandt andet vist sig i, at jeg på min barsel begyndte at læse lidt på morblogs... En af de blogs jeg holder lidt øje med er Man ved aldrig helt, hvad bier tænker. Jeg er ikke en af verdens mest garn og stof-kreative mennesker, men jeg synes der er nogle interessante opskrifter (ja, mad...) og jeg kan godt lide hendes måde at skrive om en mors tanker... Ex. en mors dårlig samvittighed, faser og ja... bare tanker! Ting jeg kan forholde mig til!

Noget andet jeg er blevet vild med, efter at jeg blev mor... Det er BOBLES! Ahmen altså... Jeg er vild med deres tumlemøbler! Jeg elsker Sputnikkens to fisk, som bliver brugt hver evig eneste dag! Det er altså et fantastisk koncept! Men... Det er bare så dyrt!

Hvorfor skriver jeg så om det nu? Jo, nu skal I nemlig bare høre! Man ved aldrig helt, hvad bier tænker har nemlig denne fantastiske Give Away! 5 fede legetumlinger - og hvis der nu sidder en børnefamilie eller ja... en der har børn i sin omgangskreds... så vil jeg da lige dele med jer! Det kunne jo være at I var så heldige at vinde bObles Legetumlinger! Udover det... Så synes jeg da lige I skal smugkigge lidt på hendes blog! Med et kommende børnehavebarn synes jeg i alt fald at det er lidt interessant ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...