lørdag den 8. juni 2013

Glæden ved: Nye løbesko!

Nu handler den her blog jo mest om mad! Det kan man vist godt sige... ;) Men for at jeg kan skrive lige den blog jeg ønsker at lave og for at jeg kan gøre mig fortjent til jeres tid, må bloggen også vise mere. Det sker bl.a. når jeg skriver lidt om mit liv, min fantastiske Sputnik, min skønne mand (leder stadig efter et rigtig godt navn dertil - overvejer Hr. X?) og når jeg skriver om mine dejlige bøger. Jeg har dog ikke skrevet meget om det med motion og træning - af en god årsag... Jeg er nemlig ikke særlig god til at holde fast i det der med træning! Jeg vil virkelig gerne, men synes bare altid, at jeg finder på nogle gode/dårlige undskyldninger. Nogle er virkelig gode - min tid med min søn er vigtigere end min træning, men derfor burde man jo stadig... osv... Men nu skal der altså styr på det igen! Jeg skal ud og løbe - og efter en venindes polterabend fik jeg altså lidt af en øjenåbner! Der brugte jeg nemlig mine udetræningssko til en af aktiviteterne - og jeg var i chok! De var så meget lettere og meget mere behagelige end mine indendørs... Så jeg endte med at kigge lidt rundt efter nogle nye! - og kære læsere... TRÆNINGSSKO ER DA GODT NOK SINDSSYGT DYRE!?!

Jeg endte med at gå i den lokale sportsforretning og jeg siger jer... Han var ved at falde bagover, da mit svar på hans "Hvor gamle er dem, som du bruger nu?"-spørgsmål var "Omkring 10 år!". Efter en lille snak osv. kom han frem til, at der var ingen grund til at jeg skulle have et par sko til 1500, når mit mål lige nu er at løbe 5 km på 30 min. 3 gange i ugen! - Øhm... Delmålet er lige nu et løbe 3 km på 30 minutter, så der er lang vej endnu - men målet er 5 km  på 30 min. 3 gange i ugen! (men lige nu skal jeg lige op på 3 gange i ugen og øh... 3 km på 30 minutter...)

Mine nye indendørstræningssko?
 
Er de ikke bare super fed? - OG (!) der er så dejlige at have på!
Glæder mig helt vild til at komme ud at løbe i dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...