onsdag den 3. juli 2013

Tunsalat med et pift

Før i tiden var jeg egentlig ikke særlig god til at spise... Jeg kunne faktisk næsten nøjes med en smule til aftensmad.... (det overrasker nogen grundet min størrelse...) og i dag spiser jeg stadig ikke meget f gangen, men til gengæld kan jeg nu næsten ikke undvære morgenmad eller frokost (medmindre jeg har fri - så kan jeg uden problemer nøjes med en...).

En ting er dog essentiel! Det skal smage godt! - og være hurtigt og nemt...! Noget jeg altid har elsket er "Tun og majs", som vi kalder det i mit barndomshjem ;) I virkeligheden er det nok nærmere tunsalat med majs! Det er nemt og hurtigt at lave og lige til at placer i en bolle eller på et stykke rugbrød!

Denne opskrift baseres på min mors opskrift, men for at give lidt mere fylde og smag brugte jeg Arlas Hytteost med grillet peber. Det gav en super smag!

Ingredienser

  • 1 ds. tun
  • 1 ds. majs
  • ½ pk. hytteost med stegte peberfrugt
  • 2 spsk. mayonnaise

Vejledning

  1. Alle ingredienser i en skål og rør rigtig godt sammen
  2. Smag til og lad det hvile til det skal bruges!
Ex. til at fordele mellem en bolle! (er vist til 6 boller)

Det færdige resultat


I følge Mr. X ser det ikke vanvittigt godt ud... Men ved I hvad... Jeg synes at det smager vanvittigt godt! - og det kan varieres med hytteost, citron osv!

... og I skal jo lige se et par frokostboller! Det smager altså bare godt!
- og det bliver ikke meget nemmere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...